Algemene Administrasie |
1. |
Instandhouding van distribusielyste vir betrokke projek |
2. |
Opstel en instandhouding van projeknetwerkspasie (Maak voorsiening vir projekspesifieke inligting, bv. geskiedenis, projekbestuursinligting) |
3. |
Instandhouding van elektroniese kopieë van projeklêers |
4. |
Koördinering van logistieke behoeftes en behoeftes van nuwe personeel |
5. |
Skedulering van vergaderings en werkswinkels op versoek |
6. |
Konsolidering van inligting vir projekvergaderings, soos deur PB versoek |
7. |
Verspreiding van inligting aan genomineerde persone |
8. |
Reël van sosiale funksies |
9. |
Neem van telefoonboodskappe |
10. |
Onderhandeling met ander projekbestuurders i.v.m. versoeke vir inligting |
11. |
Skakeling met Projekondersteuningskantoor i.v.m. standaardisering van inligting, riglyne, ens. |
|
Addisionele dokumentasie: |
|
Struktuur vir netwerkspasie en benamingskonvensies |
|
Administrasie van Aflewerbares |
|
Addisionele dokumentasie: |
|
Riglyne vir die Proses vir die Administrasie van Aflewerbares |
|
Instandhouding van projekplan |
1. |
Ontvang projekplan van PB |
2. |
Onderhou projekplan - LW! Enige veranderings aan die projekplan mag slegs geskied na aanleiding van 'n goedgekeurde veranderingsversoek. |
3. |
Stel verslae saam, bv. Statusverslag en verslag van agterstallige werk |
4. |
Verspei status- en vorderingsverslag aan die goedgekeurde verspreidingslys |
|
Finansiële Administrasie |
1. |
Hou die projekbegroting op datum |
2. |
Verskaf finansiële verslae (begroting vs werklike spandering) |
|
Administrasie van veranderingsversoeke |
1. |
Elke spanlid het die templaat vir 'n veranderingsversoek. |
2. |
Spanlid stuur veranderingsversoek aan PA |
3. |
Teken veranderingsversoek in die Veranderingsversoekopgawe aan |
4. |
Ken 'n nommer aan die versoek toe |
5. |
Reël 'n vergadering om die versoek te bespreek of plaas 'n staande punt op die agenda van die gereelde vergadering vir die hantering van veranderingsversoeke |
6. |
Kry die dokumentasie gereed vir die vergadering |
7. |
Dateer die Veranderingsversoekopgawe op met die uitslag van die vergadering (bv. Goedgekeur, of Doen eers 'n impakanalise) |
8. |
Dateer die projekplan op nadat die versoek goedgekeur is |
|
Verwerking van tydstate |
|
Addisionele dokumentasie: |
|
Proses vir hantering van tydstate |
|
Templaat vir tydstate |