1. |
Spankeuse |
|
Mense werk makliker saam met mense wat hulle ken - kan dus vinniger optimaal saamwerk met bekendes. |
|
Reël geleenthede om nuwe mense te laat inskakel. |
|
Kyk na wat in vorige projekte tussen spanlede gebeur het. |
2. |
Hantering van spanlede |
|
Wat om te doen |
|
Behandel almal soos volwassenes - sê vir hulle wat gedoen moet word en hoekom en laat hulle dan toe om dit te doen. |
|
Vra mense se opinies oor hulle area van kundigheid en luister na die antwoorde. |
|
Prys goeie werk voor ander mense. |
|
Deel inligting ivm gebeure binne en buite die projek. |
|
Vra mense om iets te doen op 'n hoflike en professionele wyse. |
|
Reageer op slegte nuus deur vir 'n oplossing te soek, nie 'n sondebok nie. |
|
Wat om nie te doen nie |
|
Neem die eer vir iemand anders se werk. |
|
Skep die indruk dat jy mense nie vertrou nie deur nie hul professionele opinie te aanvaar oor terreine waar hulle die kundiges is nie. |
|
Val iemand aan of beledig 'n spanlid nie. |
|
Poog om spanlede se guns te wens deur ander se geheime te vertel nie. |
|
Neem nie deel aan groepsaktiwiteite nie. |
|
3. |
Moraal en motivering |
|
Mense doen goeie werk omdat hulle wil, nie omdat hulle gedreig word nie. |
|
Dreigemente kan nie demotivering keer nie. |
|
Motivering word gebou deur: |
|
- Gevoel dat iets bereik het |
- Erkenning |
- Werk wat op sigself aangenaam of bevredigend is |
- Sin van verantwoordelikheid |
- Moontlikheid van bevordering |
|
|
Motivering word afgebreek deur: |
|
- irrasionele beleide |
- Oordrewe administratiewe prosedures |
- Buitengewone streng toesighouding |
|
|
Bestuur motivering deur: |
|
- vriendskap, sowel as 'n werksverhouding te bou |
- seker te maak mense verstaan hoekom die dokumentasie nodig is |
- mense te laat weet dat goeie werk raakgesien word |
- mense laat verstaan hoekom hulle werk belangrik is |
- jou vertroue in mense te wys. |
|