Getal en persentasie response per opsie en per taalgroep tov die volgende vraag:
Kyk na die volgende eienskap / vaardigheid. Hoe vergelyk jy met die gemiddelde eerstejaarstudent wat aan 'n universiteit studeer? Beoordeel jouself op grond van die eienskap / vaardigheid. Ons wil die noukeurigste moontlike selfevaluering hê. Vertroue in jou eie intellektuele vermoë.
Die volgende opsies kon gekies word:
- Hoogste 10%
- Bogemiddeld
- Gemiddeld
- Ondergemiddeld
- Laagste 10%
Klik hier om die Engelse vertaling van hierdie
vraag te lees. Keer daarna mbv u "browser" se "Back" knoppie na hierdie skerm
terug om onderstaande tabel en grafiese voorstelling te bestudeer.
Studente uit die verskillende taalgroepe het soos volg reageer:
Taal |
Opsie 1: Getal |
Opsie 1: % |
Opsie 2: Getal |
Opsie 2: % |
Opsie 3: Getal |
Opsie 3: % |
Opsie 4: Getal |
Opsie 4: % |
Opsie 5: Getal |
Opsie 5: % |
# per Taal |
% van Totaal |
Afrikaans | 52 | 19.85 | 118 | 45.04 | 76 | 29.01 | 13 | 4.96 | 3 | 1.15 | 262 |
63.90 |
Engels | 20 | 17.24 | 54 | 46.55 | 33 | 28.45 | 8 | 6.90 | 1 | 0.86 | 116 |
28.29 |
Afr/Eng | 2 | 28.57 | 3 | 42.86 | 1 | 14.29 | 1 | 14.29 | 0 | 0.00 | 7 |
1.71 |
Ander SA | 2 | 50.00 | 1 | 25.00 | 1 | 25.00 | 0 | 0.00 | 0 | 0.00 | 4 |
0.98 |
Xhosa | 1 | 33.33 | 0 | 0.00 | 2 | 66.67 | 0 | 0.00 | 0 | 0.00 | 3 |
0.73 |
Ander | 0 | 0.00 | 2 | 40.00 | 2 | 40.00 | 1 | 20.00 | 0 | 0.00 | 5 |
1.22 |
Alle deelnemers | 79 | 19.32 | 184 | 44.99 | 118 | 28.85 | 24 | 5.87 | 4 | 0.98 | 409 |
99.76 | |
Grafiese voorstelling van die persentasie response per opsie per taal
|
|
Persentasie response per opsie per taal |
P
e
r
s
e
n
t
a
s
i
e
r
e
s
p
o
n
s
e
| 55
50
45
40
35
30
25
20
15
10
5
0
|

























|
  |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
  |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
  |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
  |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
  |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
|
Afrikaans
Engels
Afr/Eng
Ander SA
Xhosa
Ander
Alle deelnemers
|
|
 |
|
|
            |
|
|
Opsie 1 |
Opsie 2 |
Opsie 3 |
Opsie 4 |
Opsie 5 |
|
|
Opsies |
Gebruik u "browser" se "Back" knoppie om na die vorige skerm terug te keer.